Henry Danger

Henry Danger

De 13-jarige Henry Hart ontmoet zijn superheld Captain Man en wordt zijn sidekick. Henry heeft beloofd om zijn nieuwe functie geheim te houden voor zijn familie en vrienden.

40 afleveringen

1. Flubber Gas

Captain Man en Kid Danger onderschatten een schurk en komen in grote problemen wanneer ze hun spierkracht verliezen. Dankzij Schwoz kunnen Jasper en Charlotte de helden op afstand besturen.
Het is Halloween en er verdwijnen kinderen in de hele stad. Wanneer ook Piper slachtoffer wordt, gaan Henry en Ray op onderzoek uit. Zo maken ze kennis met het interdimensionale monster Kevin.
Henry is jarig en iedereen is benieuwd naar zijn speciale verjaardagstaart. Maar problemen met Jeff gooien steeds roet in het eten.
Captain Man en Kid Danger worden opgezadeld met een oude atoombom. Wanneer deze wordt geactiveerd, besluiten ze naar de woestijn te rijden om hem te ontmantelen. Helaas vergeten ze de bom.

5. Cactus Con

Henry en zijn vrienden brengen een bezoek aan Cactus Con. Henry gaat als Kid Danger om Jaspers date, de zieke Patina, te beschermen. Er meldt zich echter ook een schurk die een zeldzame cactus wil laten stelen.
Wanneer Ray alleen op een ontvoering af gaat, ontdekken Charlotte en Schwoz een link tussen allerlei vreemde voorvallen in Swellview. Ray blijkt in een val te lopen die hem zijn superkrachten kost. Ook Henry valt ten prooi aan de schurk.
Dankzij Schwoz, Jasper en Charlotte krijgt Henry zijn superkrachten uiteindelijk weer terug. Maar dit weerhoudt Rick Twitler er niet van zijn gemene plan uit te voeren.
Rick Twitler laat zijn computervirus los op de digitale infrastructuur van de wereld, maar hij wordt daarbij onderdeel van het virus. Henry is uiteindelijk de enige die de aanval kan stoppen, maar dit gaat ten koste van zijn superkrachten.
Bill Boosaardig haalt per ongeluk een ridder uit een andere dimensie naar Swellview. Eerst willen Ray en Henry hem helpen, totdat ze ontdekken dat hij eigenlijk een slechterik is.
Kid Danger breekt zijn arm in een gevecht met Dokter Karaté. Nadat het bericht op het nieuws komt, moet er iets verzonnen worden waardoor de buitenwereld geen link legt tussen Henry zijn gipsarm en die van Kid Danger.
Piper neemt een papegaai mee van school. Wanneer deze de zin 'Henry is Kid Danger' oppikt, willen Henry, Jasper en Charlotte hem laten verdwijnen. Maar daarop schakelt Piper de politie in.
Pipers nieuwe vriendje komt eten, samen met zijn moeder en broers. Die broers blijken echter Mitch Bilsky en Jeff te zijn. En dan neemt Jeff ook nog een cadeau mee dat gestolen lijkt te zijn.
Een ruzie over geheime kamers resulteert uiteindelijk in het einde van de Mancave. Piper gaat koken om niet de cel in te hoeven.
Schwoz neemt de andere mee naar een afspraak met de beroemde Bigfoot. Tijdens hun bezoek aan het bos moeten ze het harige wezen echter beschermen tegen een jager.
Charlotte wordt per ongeluk opgezogen door een stofzuiger van Schwoz bij Henry thuis. Wanneer Henry's familie ziet hoe hij en Jasper tegen de stofzuiger praten, zeggen ze dat er een geest in zit.
Charlotte heeft een terugkerende droom waarin Henry haar wil zoenen. Als reactie daarop probeert ze hem uit de weg te gaan, zelfs wanneer ze in gevaar is.

17. Molmensen

Ray, Charlotte en Schwoz ontdekken een heel stelsel van tunnels onder Swellview, gegraven door de molmensen. In plaats van een deal met hen te sluiten, ontketent Ray een ruzie.
Schwoz heeft een nieuwe Mancave-computer geïnstalleerd. Wanneer Ray onvoorzichtig omgaat met zijn nieuwe zwaard, bestempelt de computer hem als een gevaar dat uitgeschakeld moet worden.
Captain Man en Kid Danger worden gevraagd om een beruchte, rijke crimineel op te pakken. Ze bezoeken daarvoor de zestiende verjaardag van zijn dochter.
Wanneer Captain Man opduikt met een coole nieuwe massagestoel, strijden Henry, Charlotte en Jasper in een reeks fysieke en mentale uitdagingen om te zien wie de stoel wint.
Wanneer Frankini een apparaat gebruikt om een muzikale vloek over Swellview uit te spreken, zijn Kid Danger en Captain Man gedwongen een manier te vinden om hem te stoppen.
Als Captain Man bezwijkt onder de druk, is het aan Kid Danger om hem eraan te herinneren hoe hij weer een held kan zijn.
Een vrouw uit de toekomst beweert Piper te zijn die haar jongere zelf komt beschermen tegen een robot. Ray is erg sceptisch totdat de robot verschijnt.
Ray en Henry proberen een pakjesdief op heterdaad te betrappen, maar dit blijkt minder makkelijk dan gedacht.
Ray's geheugen wordt per ongeluk gewist, en dus wordt Henry verkleind om Ray zijn hersenen te resetten.
Captain Man gedraagt zicht als een baby omdat hij een baby krijgt. Door de weeën is hij hulpeloos, dus nemen Kid Danger en Piper het op tegen een paar gladde vettige dieven.
Om een diefstal op te lossen, moeten Captain Man en Kid Danger toegang krijgen tot een exclusieve goochelaarsclub. Ze krijgen hulp van iemand waarvan ze het nooit hadden kunnen zien aan komen.
Er staat veel op het spel wanneer Henry beweert dat hij niet bang kan zijn. Om het tegendeel te bewijzen gebruikt Schwoz een machine waarmee Henry virtueel de griezelige verhalen kan beleven die iedereen in de Man Cave hem vertelt.
Een nieuw soort mot eet alle kerstbomen in Swellview op, dus gaan Captain Man en Kid Danger naar Neighborville om er meer te kopen. Op de terugweg worden ze aangevallen door louche boomhandelaars en moeten ze vechten om Kerstmis te redden.
Captain Man en Kid Danger moeten een muurschildering bewaken die erg populair is onder JaloeGrammers. Ray blaast de muur echter op om wraak te nemen op een vogeltje. Nu moeten hij en Henry de muur ongezien vervangen.
Een anonieme schurk valt mensen aan die zich niet netjes gedragen. Ray en Henry komen erachter dat een vriendelijke tv-presentator schuil gaat achter het masker.
Wanneer Henry, Charlotte, Piper, Schwoz en Jasper een kostbaar verzamelobject van Ray stuk maken, gaan ze een kopie zoeken in andere dimensies.

33. Knokr

Ray gaat op de app Knokr op zoek naar nieuwe schurken om mee te vechten. Hij houdt echter meer van de ouderwetse manier.
Nadat ze Charlottes keuken hebben laten afbranden, besloten de mannen haar en haar date een etentje te geven in een Mancave die wordt verbouwd tot restaurant.
Wanneer een jong meisje zichzelf buiten Junk-N-Stuff vastketent, worden Kid Danger en Captain Man gedwongen om haar te helpen haar geliefde telefoon terug te vinden.
Captain Man en Kid Danger worden uitgenodigd voor de opening van een escape room. Dit blijkt echter een val en ze moeten daadwerkelijk zien te ontsnappen, samen met twee tieners.
Henry komt erachter dat hij als enige nog niet klaar is met de middelbare school doordat hij zoveel gewerkt heeft met Ray. De twee krijgen ruzie waarop Henry ontslag neemt als Kid Danger.
Captain Man's oude sidekick en vijand, Drex, keert terug uit het verleden met een leger van holbewoners om voor eens en voor altijd af te rekenen met Captain Man. Kid Danger kan de enige zijn die Captain Man nu kan redden.
Kid Danger en zijn vrienden proberen uit te vinden hoe ze Captain Man terug uit het verleden krijgen, terwijl Drex zijn plan verder uitwerkt om Swellview's herinnering aan Captain Man voor altijd te wissen.
Kid Danger en Captain Man strijden op een zeppelin tegen Drex om hem te doen stoppen Swellview's geheugen te wissen. Maar wanneer de zeppelin recht op het Swellview Baby Ziekenhuis mikt, moet een held achterblijven om de dag te redden.
  • Simply the best van VTMlive of uitgesteld
  • Movie nights & seriemarathonsook voor de kleinmannen
  • One shortie a day...doet niets speciaals, maar is wel plezant
  • Op echt àl je schermensmartphone, laptop, tablet, smart-tv, via casting, via je tv-box – gewoon overal, oké?
  • Hallo VTM GO+Reclame? No way. Elke dag wachten op je soap? Dat stopt today. En ook onderweg, you press play.
  • En dat is nog niet allesKijk Streamz op VTM GO en blijf op één plek voor nog meer topseries, blockbusters én Streamz Originals.